Co nabízíme

    
 
 Domov pro seniory v Lukově poskytuje tyto  druhy sociální služby:
-Domov pro seniory (pro 182 seniorů)
-Domov se zvláštním režimem (pro 21 seniorů). 
 
 Poskytujeme:

  • celoroční ubytování na 1, 2 lůžkovém pokoji
  • celodenní stravování
  • sociálně právní poradenství
  • nácvik schopností a dovedností (procvičování, cvičení, masáže, parafínové zábaly apod.)
  • péči praktického lékaře, lékaře očního, kožního, zubního, psychiatra, vyšetření u odborných lékařů
  • nepřetržitou komplexní ošetřovatelskou péči
  • úklid a praní osobního prádla
  • kadeřnice, holič, pedikúra
  • možnost návštěvy a posezení v  malé kavárně umístěné v přízemí budovy
  • návštěva knihovny
  • bohoslužby v místní kapli domova
  • aktivizační zájmovou činnost (kroužek ručních prací, kroužek keramiky, sportovní hry - šipky, košíková, pétanque, hry zaměřené na cvičení paměti, kroužek kuželkářů, stolních her, aj...)
  • bohaté kulturní programy
  • zájezdy a výlety
  • pravidelné, každoročně se opakující akce jako oslava končin, stavění a kácení máje, oslava jubilantů, opékání špekáčků na zahradě, Mikuláš aj.
  • ----------------------------------------------------------------------------------------------
  • Níže v příloze si můžete prohlédnout návrh Smlouvy o poskytnutí sociální služby v Domově pro seniory Lukov, p.o. a Domácí řád Domova pro seniory Lukov, p.o.


 
 Informace o DS Lukov jsou k dispozici:

  • na internetových stránkách:
  1. Ministerstva práce a sociálních věcí: www.portal.mpsv.cz,
  2. Obce Lukov: www.lukov.cz 
  3. Domova pro seniory lukov: www.ds-lukov.cz  
  4. Elektronický katalog sociálních služeb ve Zlínském kraji: www.socialnisluzbyzk.cz
  •  v informačním letáku Domova pro seniory Lukov
  • v informačním letáku obce Lukov: Lukov, turistické letovisko, Lukov - Brána Hostýnských hor
  • přímo v našem zařízení (od sociální pracovnice na příjmu žádostí, nebo od jiného zaměstnance zařízení)

 

     

      • V případě nespokojenosti s poskytovanými službami má uživatel právo si stěžovat u poskytovatele sociálních služeb na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby. Uživatelé také mohou podávat návrhy, podněty, ale i pochvaly k poskytovateli soc.služeb. Pravidla pro podávání a vyřizování stížností řeší Standard č.7 (přiložen níže v příloze s názvem pravidla-stížnosti včetně tabulky na koho se se stížností obrátit - posloupnost při vyřizování stížností).

       
       

      PřílohaSize
      PRAVIDLA PRO PODÁVÁNÍ A VYŘIZOVÁNÍ stížností na způsob nebo kvalitu poskytování sociálních služeb.doc43.5 KB
      stiznosti - posloupnost jmena 2017.xls46 KB
      Domácí řad.pdf588.68 KB
      SMLOUVA DS 2017 - návrh.pdf365.63 KB

      Jdi na začátek